You are here:

מדיניות החזרות וזיכויים

מדיניות החזרת מוצרים וזיכויים – חנות STOCKER אאוטלט

תודה על רכישתך בחנות האאוטלט של STOCKER. אנו שואפים לספק לכם חוויית קנייה נעימה
נא עקבו אחרי ההוראות המפורטות כאן כדי להבטיח הבנת תנאי ההחזרות והזיכויים עבור המוצרים שרכשתם מחנות האאוטלט.

החזרות על מוצרים מאאוטלט

  1. זמן החזרה: ניתן להחזיר מוצרים שנרכשו מחנות האאוטלט בתוך 7 ימים מיום קבלתם.
  2. תנאים להחזרה:
    • לא נעשה שימוש במוצר, ולא נפתח.
    • המוצר מוחזר באריזתו המקורית, כולל כל החלקים הנלווים (אם ישנם), ותוית מחיר.
    • המוצר לא עבר תיקון, שדרוג או שינוי כלשהו לאחר הרכישה.
  3. מוצרים שלא ניתן להחזיר:
    • מוצרים שבהגדרתם: מתצוגה, החזרות, סוג ב', מציאון, מחודש, או יד שניה.
    • מוצרים שהיו במבצע או הנחה מיוחדת עליהם כגון עודפים, אאוטלט וכו'.
    • מוצרים שנפגעו או נפגמו או שאריזתם המקורית פתוחה.

הליך החזרה

  1. יצירת קשר: יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בתוך 7 ימים מיום קבלת המוצר. יש לציין את מספר ההזמנה, תיאור המוצר וסיבת ההחזרה.
    יש ליצור קשר במייל: store@stocker.co.il או בוואטסאפ: 050-2214048
  2. החזרת המוצר: לאחר קבלת פרטי ההחזרה, יינתן למזמין הוראות להחזרת המוצר. כל הוצאות המשלוח יחולו על הלקוח (למעט אם מדובר במוצר פגום או שגוי).
  3. בדיקת המוצר: לאחר שהמוצר יוחזר אלינו, הוא יעבור בדיקה על מנת לוודא שהוא עומד בתנאי ההחזרה. אם יימצא שהמוצר לא הוחזר בתנאים הנדרשים, לא ניתן יהיה להחזיר אותו.

זיכויים

  1. זיכוי לכרטיס אשראי: לאחר קבלת המוצר ובדיקה שהוא עומד בתנאים, יינתן זיכוי מלא לכרטיס האשראי בו בוצעה הרכישה.
  2. זיכוי בחנות:  במקרים מסוימים במידה והספק מאשר החזרה של מוצר שאינו בר החזרה לפי מדיניות ההחזרות לעיל, תינתן אפשרות נוספת לקבל זיכוי לשימוש בחנות, שיתקבל בתוך 7 ימי עסקים ויוכל לשמש לרכישת מוצרים נוספים בחנות האאוטלט STOCKER. הזיכוי יהיה בתוקף למשך 6 חודשים מיום ההנפקה.
    זיכוי חלקי: במקרים בהם המוצר הוחזר עם סימני שימוש קלים או נזק שאינו פוגע בשימוש המוצר, יינתן זיכוי חלקי.

מוצרים פגומים או שגויים

אם קיבלת מוצר פגום או לא תואם להזמנה, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו מיד לאחר קבלתו. במקרה כזה, הוצאות המשלוח להחזרה וההחלפה יכוסו על ידי חנות STOCKER.

אנו שואפים להבטיח שתהיו מרוצים מהמוצרים שרכשתם. אם יש לכם שאלות נוספות בנוגע למדיניות ההחזרות או כל עניין אחר, אנו כאן לשירותכם.

ניתן ליצור קשר באמצעים הבאים:

במייל: store@stocker.co.il
בוואטסאפ: 050-2214048